Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Anonym.

Kategori: Hate me or love me.

Anonym om Fin besök <3:
Jag vet inte vilken färg du har nu men om det fortfarande är rödaktigt, så rekommenderar jag att lägga i en mörk färg och sedan den färgen du vill ha :)
Röda färger dämpar ljusa färger.
Mörka färger dämpar röda färger.

Bara ett tips! / Frissan







Hej Anonym!
Först och främst, tack för ditt tips.
Hårfärgen jag vill ha nu är tillbaka till det blonda som jag hade förrut.
Hade samma problem när jag färgade från brunt till blont för flera år sedan.
Mitt hår tar liksom inte haha.
Men har du några snabba tips är jag tacksam.
Jag brukade använda avfärgning förrut, men hittar inte det ej längre och när jag frågar i butiker så säger dom att dom ej säljer det mer.

Kommentarer

  • susse säger:

    Ett tips så har Kicks avfärgning. L'oréal - Super Blonde Avfärgning. =)

    2012-05-17 | 23:31:58
  • Anonym säger:

    Avfärning finns på kicks för max 130 kr

    2012-05-18 | 08:50:37

Kommentera inlägget här: