Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Home again!

Kategori: Mammalivet

Hej!

Jobbet gick bra.
Kände mig grym så att säga.
Efter jobbet promenerade jag och Eleni som vanlig ordning till Hammarby Sjöstad och tog sällskap till Gullmarsplan men var ändå lite omväxling när Alexandra promenerade med oss till henriksdal.
Härliga brudar!

I Gullmarsplan tog jag och Eleni en cigg innan vi sa hej då, vi har två heta samtalsämnen just nu kommande kryssningen och vår kommande resa i Juli. Längtar ihjäl mig till båda.

På Måndag är det bokning av resan som gäller, ett steg närmare målet.
Dessutom ska jag gå ner minst 10 kg innan jag åker.

Men iallafall mötte Mamma och Lilja vid bussen och vi gick och åt på restaurangen idag med.

När vi kom hem blev det lite sång & dans med mitt hjärta och sen blev det att plocka ihop smutskläderna och göra Lilja redo för sängen.

Nu ligger hon i sin säng och förhoppningsvis sover och jag har nyligen startat en maskin med tvätt och ska precis hoppa ner i det varma bad jag gjort i ordning.
L O V E L Y !

Blir inte en sen kväll idag inte.
Ska upp vid fem imorgon.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: