Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Låsning av bloggen!!

Kategori: Mammalivet

Ska bli så skönt att få kontroll över läsarna på bloggen, antagligen kommer jag bli mer privat och mer känslosam.
Jag är riktigt stolt över jag tar det här beslutet men samtidigt känner jag att jag nog behöver en blogg paus.
Finns liksom mer saker man kan göra i livet än att blogga, och jag vill ju att min blogg ska ge både mig och mina läsare något och under alla dessa år jag Bloggat så har det inte riktigt haft den påverkan jag ville att den skulle ha på mig.

Så vet liksom egentligen inte om jag kommer vara så aktiv med bloggandet mer, känns som att instagram räcker, känns som att bloggen tar för mycket av min energi, inte så att det är jobbigt att skriva utan snarare så att det är påfrestande med elaka kommentarer varenda dag, går inte en dag utan att någon smutskastar mig.

Jag vill vara omringad av positiv energi och inte negativ som jag är just nu och har varit ett bra tag.

Men låser bloggen imorgon så får vi sen se hur aktiv jag är, lär ju säkert uppdatera lite då och då.

Hörs!

Kommentarer

  • Sanningen svider säger:

    Vi tycker att du ska ta hand om ditt barn istället för att festa som en tonåring som du gör. Du är en dålig mamma Emelie Lönnroth. En bra mamma tar hand om sitt barn som din dotters pappas nya tjej gör

    2013-01-20 | 20:05:15

Kommentera inlägget här: