Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

20 Januari 2013

Kategori: Mammalivet

Hej!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Hämtade Lilja på förmiddagen och stod och prata en stund med hennes pappa innan vi åkte hem.

Vi har precis ätit lunch och hon ska snart få sova en stund.
Hon är inte direkt pigg.

Sen blir det bara massa mys med mina prinsessor, Nova är fortfarande kvar.
Älskade barn!

Nej, nu är det bara nästa Fredag jag väntar på och sen blir det att sluta dricka på ett tag, känner liksom inte att det är kul mer och dessutom så vill jag hellre umgås med Lilja nu när hon kommer vara hemma flera flera veckor och inte träffa sin pappa.
Hon är mitt barn och har inte hennes pappa henne så känner jag att min tid vill jag att jag ska spendera med den finaste och bästa människan i mitt liv, mitt alldeles egna barn!

Kommer bli riktigt mys.
Så nu är det bara Fredag som jag väntar på och sen blir det utgång men utan alkohol när min bror fyller 25 i slutet av Februari.

Nej, nu ska jag kolla på Lillefot med prinsessorna här hemma och sen går vi nog ut och leker lite.

Bose!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ta hand om ditt barn istället för att vara ute och festa varenda jävla helg. Vi är oroliga för din lilla dotter. Det är bättre att Lilja bor med hennes pappa och hans nya tjej och deras barn. Jag har hört att han ska försöka ta hela vårdnaden om Lilja??

    2013-01-20 | 17:23:03

Kommentera inlägget här: