Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Patetiskt!

Kategori: Mammalivet

Folk är bra allt patetiska.
Som jag sagt förr så har han haft henne varje helg ett tag nu, för han vill och familjerätten tyckte det var bra med tanke på det som ska ske snart.
Och eftersom dom inte kommer träffas på några månader så tyckte familjerätten det var moget av oss att göra på det sättet, sen vad jag gör när han har henne har INGEN att göra med, men som jag skrev så är nästa Fredag min sista fest dag på ett bra tag just för att min dotter inte kommer vara hos sin pappa på länge och då är allt jag vill är att vara med min dotter.

Och att han ska försöka ta hela vårdnaden? Det är kul att ni inte ens känner mig men tycks höra massa skitsnack rent ut av.

Hennes pappa är en av mina bästa vänner idag och jag vet att han skulle hjälpa mig om jag skulle behöva hjälp, jag vet det och jag vet också att skulle faller vara så som ni påstår så skulle ni fått reda på det efter mig.
För han är en ärlig människa och tro mig, tycker han något är fel då säger han det och inte bara gör.

Men uppenbarligen är du mer än bara en nyfiken läsare, jag tror till och med att jag vet vem du är..
Och det är patetiskt!
Du är patetisk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: