Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Gårdagen.

Kategori: Party

God morgon!
 
Eller kanske är det helt fel tidpunkt på dygnet att säga det.
Men sanningen är ju den att jag vaknade nyss, så för mig är det morgon.
Sitter hemma hos Therese, hon sover fortfarande så passade på att låna hennes dator och uppdatera er lite, jag vet ju att hon ändå kommer tjata på mig om att jag ska blogga sen så lika bra att jag gör det nu.
Igår satt vi hemma hos Therese och drack vin och sprite.
Så jävla gott, jag har ju egentligen aldrig varit en vin människa men börjar nog bli en.
Vi drack ett ungdomligt vin som heter Zumbali, för er som inte druckit det så rekommenderas det starkt.
 
Vid halv elva tog vi bussen till station och därefter så blev det pendeltåg till Huddinge, där vi hoppade av och väntade på skjuts, vi fick skjuts av Mr.M och han följde även med oss in en stund, han spelade dock mest på maskinerna och så, men sen kom han och sa hej då innan han åkte hem.
Jag förstår att han var tvungen att åka hem.
 
Vi fortsatte festa och dansa.
Var på riktigt glatt humör.
Ingen kunde förstöra min kväll kändes det som.
Tror det hade lite att göra med att jag pratade med den där saknade personen jag pratade om i tidigare inlägg, det var så härligt att få prata med den människan och höra människans röst.
 
Vi åkte därifrån och tog nattbuss ifrån Gullmarsplan hem till Therese, här i Suryoyoland.
När vi kom dit så åt jag en macka innan jag la mig i hennes soffa.
Smsade lite med den saknade personen när jag låg i sängen, innan jag totalt somnade.
 
Vad som händer idag, vet jag inte?
Ska inte stressa härifrån iallafall, det är en sak som är säker.
Har ju inte direkt bråttom någonstans.
 
Puss!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: