Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

17 Januari 2013 Torsdag.

Kategori: Mammalivet

Hej!

Haft en grymt jobbig natt.
Började med att jag låg och vred och vände på mig och när jag tillslut somnade vaknade Lilja då hon drömt mardrömmar, la henne i min säng men hon vägrade att sova på ett tag.

Vi låg vakna men somnade för en timme innan vi vaknade igen av ytterligare mardrömmar.
Då fick Lilja välling och sen sov vi en stund till innan vi gick upp vid halv nio, nu ska vi äta frukost och jag göra mig klar för jobb och sådär.

Efter jobbet blir det en promenad och sen hem och gosa med min finaste skatt och därefter blir det serier som gäller, dock måste jag somna tidigt idag då jag börjar halv åtta imorgon och måste åka vid tio över sex.

Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: