Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Fin besök <3

Kategori: Mammalivet

Snart får jag besök ifrån finaste Therese.
Vi kommer väl sitta på balkongen och bara ha det underbart.
Bara prata, skratta, driva och bara ha det bäst.

Just det.
Jag tänkte lägga upp en bild på håret, som inte alls blev bättre.
Nej alltså, färgen tog ju ingenting och jag ser ut som hej kom och hjälp mig.
Alltså jag vet hur för jävligt det ser ut, så behöver inte massa dryga kommentarer om det.
Men det är ju inte bra för håret att färga varje dag och dessutom så tar ju inte färgen bättre bara för man färgar varje dag, iallafall inte på mitt hår. Det bästa jag kan göra är att ha mitt hår såhär i en/två veckor och därefter färga igen, men jag vet att jag inte kommer kunna hålla mig då håret verkligen ser för jävligt ut.
Men finns inget mer än att leva med det för tillfället.

Nej, nu ska jag klä på mig kläder, så jag inte sitter här med badhandduk och så när fina Therese kommer, hon lär ju skratta sönder sig på mitt hår. Men det bjuder jag på, haha!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag vet inte vilken färg du har nu men om det fortfarande är rödaktigt, så rekommenderar jag att lägga i en mörk färg och sedan den färgen du vill ha :)

    Röda färger dämpar ljusa färger.

    Mörka färger dämpar röda färger.



    Bara ett tips! / Frissan

    2012-05-17 | 19:53:44

Kommentera inlägget här: