Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Sussie.

Kategori: Hate me or love me.

Sussie om 1 Mars 2012 Torsdag.:
Du ser väldigt gammal ut fast att du är så ung, du ser sliten och härjad ut, du ser sjuk ut. Du ser gammal ut och härjad ut för att du röker och dricker. Tjejer som röker ser alltid väldigt gamla ut. Jag vet en tjej som är 47 men ser ut som 27 för att hon INTE röker eller dricker. Hon ser ung och frisk ut för att hon inte röker.Din kille ser ut att vara typ 40, du ser ut som 30-35



Hej Sussie!
Antar att din kommentar är ytterliggare en av dom där kommentarerna som ska få mig att typ dränka mig själv och att jag ska må dåligt och gråta mig igenom livet, men om det så är fallet så har du misslyckats med din kommentar, det har även dom andra också. För jag skrattar mig snarare genom livet och era åsikter om hur gammal, ful och dum i huvudet jag är. För era dryga kommentarer, gör bara så att jag stärker mig själv och helt enkelt inser att mitt liv är så mycket mer intressant än deras egna, eftersom du och alla andra tar er tid att skriva dessa dryga kommentarer. Du får tycka vad du vill om min pojkvän och hur gammal han ser ut att vara, men det är ingenting du behöver öppna dig om i MIN blogg, för bloggen handlar inte OM min pojkvän på det viset, utan jag skriver om honom av egna skäl och inte för att DU eller någon annan ska kommentera honom!

Kommentarer

  • Tess säger:

    Men va, vilken jävla kommentar!? Skriver man ens så? Nej usch och fy på dig hemska människa! (Sussie) Get a life! Usch vad arg jag blir. :@



    Kram till dig Emelie :)

    2012-03-03 | 02:37:09
  • Emeliie säger:

    Tack Tess!

    Jag tar det bara med en nypa salt.

    Kram!

    2012-03-04 | 23:57:18
    Bloggadress: http://emeliitaah.blogg.se/
  • Jenilita säger:

    HAHA har du också en massa idioter till läsare med underhållande kommentarer! Det är väl någon ensam varg som lever instängd i sin egen värld och höjdpunkterna på dagen är våra uppdateringar! <3

    2012-03-05 | 12:02:04
    Bloggadress: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här: