Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

1 Mars 2012 Torsdag.

Kategori: Mammalivet

Shululu!

Dagen började med att mysa med Lilja och sen fick jag frågan om jag ville med till Tyresö och passa Noah några timmar och sjävklart tackade jag att träffa min prins.
När vi kom fram så blev det matdags för Noah precis och därefter en massa lek för kusinerna.
Dom båda verkar inte riktigt ha hajat att man ska vara snäll mot varandra.
Men det kommer med tiden och dom lär ju sig tillslut.





Medans barnen lekte runt på golvet så spelade jag och Mamma wordfued och även pratade en del om allt mellan himmel och jord. Alltså, jag är så oerhört tacksam över att ha den mamman jag har, för hon lyssnar och försöker verkligen förstå olika faser, situationer och tankar som är runt omkring mig.





När dom hade lekt runt en stund och jag och min Mamma pratat en del, så blev det dags för en liten promenad. Vi promenerade och valde sen att åka till Tyresö centrum och hänga där, handlade även två klädesplagg till mig, en ny mössa till Lilja och sen även en badleksak, Mamma handlade även lite kläder till dom båda två. Jag måste nog ha världens bästa Mamma! ♥




Pappa kom och hämtade oss, vi svängde förbi Martin's jobb och sen blev det hem och ge Lilja mat och därefter blev det sängen för prinsessan, då hon var helt färdig. När hon ätit middag blev det även middag för vår del och kvällens middag fick bli lasange, och efter middagen spelade vi ett nytt spel som Nova hade. Nova kom till oss nästan precis när vi kom hem. När vi spelat och ätit klart så la jag mig i ett bad och pratade med Älsklingen min, så himla mys!



Kom upp för bara en halvtimme sen och nu är det Revange som gäller.
Älskar det programmet och efter det är det ju självklart Big Brother som gäller.
Hörs!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Härliga bilder tjejen



    Ha en toppen kväll och hoppas helgen blir fin...



    Love Maria

    2012-03-01 | 21:25:43
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • - ● Rebecca ● - säger:

    Ah, näe d ser han inte ut o va...

    2012-03-01 | 21:27:00
    Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
  • Malin mamma till Savannah säger:

    Tack gumman det värmer att du vill följa min blogg<3

    2012-03-01 | 23:33:06
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/
  • Johanna- Mamma till Oliver säger:

    Det är helt sjukt vad folk kan slänga ur sig, när man drar in barn då har man gått för långt. Man behöver inte tycka om alla men man blandar ALDRIG in barnen.

    2012-03-02 | 00:03:21
    Bloggadress: http://grodanjohanna.blogg.se/
  • Sussie säger:

    Du ser väldigt gammal ut fast att du är så ung, du ser sliten och härjad ut, du ser sjuk ut. Du ser gammal ut och härjad ut för att du röker och dricker. Tjejer som röker ser alltid väldigt gamla ut. Jag vet en tjej som är 47 men ser ut som 27 för att hon INTE röker eller dricker. Hon ser ung och frisk ut för att hon inte röker.Din kille ser ut att vara typ 40, du ser ut som 30-35

    2012-03-02 | 08:00:01

Kommentera inlägget här: