Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Sofie.

Kategori: Hate me or love me.

Sofie om Tatuering.:
Jag har kommenterat förut när du skrev att du bytt till dig en tatuering Mot en låda vin.
Jag har massor utav tatueringar, båda armarna fulla och på fler ställen på kroppen!
Och jag varnar återigen för oseriösa tatuerare!
Det är lätt värt att vänta och spara ihop pengar och göra sin första i en fräsch studio.
Du kan få infektioner och tatueringen kan bli riktigt fult gjord.
INGEN seriös tatuerare byter till sig mot en låda vin! Och 400:- låter oxå väldigt lite för en stor tatuering. Dom flesta tar minimum 500:- och det är för att bekosta alla redskap som nålar, färg och viktigast: en steril miljö.



Hej Sofie!
Tack för din kommentar, men först och främst så är det inte min första tatuering utan jag har redan fyra tatueringar och vill lätt ha fler och den som tar 400 kr är en väldigt känd studio någonstans i Stockholm men eftersom att en kompis känner den som gör tatueringarna i den studion så får jag det billgare. Den som jag skulle byta till mig mot en vin har jag en inte gjort, just för att det var hemma hos någon och ingen jag känner, känner den personen och jag det var dock hemma hos någon. Har inga problem med att det är hemma hos någon, men vet ju inte hur seriös och duktig personen är på det.
Men tack för din kommentar, det värmer.
Nu så måste jag verkligen vänta med en av dom, för det är ett porträtt och vill ju att det ska bli bra och att ite vem som helst gör den och så blev den hur ful som helst.
Kanske har du även fler råd på bra tatueringsstudior?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kan du inte visa upp alla dina tatueringar? :)

    2012-03-27 | 11:04:23

Kommentera inlägget här: