Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Tatuering.

Kategori: I'm asking you.

Nu vet jag exakt vad jag vill göra för tatueringar.
Så jävla roligt att veta till hundra procent vad jag vill göra.
Dock vet jag att många kommer höja på ögonbrynet över ena tatueringen.
Men jag tänker inte avslöja någonting här, utan det får helt enkelt bli en överraskning, har även fått tag på en billig tatuerare som typ tar 400 kr för en ganska så stor tatuering och det är ju ingenting om man tänker vad det kan kosta egentligen, så ska ringa dit snart och få komma dit och visa mina idéer för att veta ungefär hur mycket allt skulle gå på, visst jag kommer ju säkert inte kunna göra alla på samma dag men vill ju veta ungefär vad allt går på, för att kunna prioritera vilken som ska göras först och vilken som ska göras sist.
Har ni några tatueringar?
Hur många, vart någonstans och vad för något?

Kommentarer

  • Jen säger:

    Hallo,



    Jag har en tatuering.

    På handleden... Det står Okan Amor infinitus... Efter 11 år tillsammans och tre barn så vågade jag göra den ;)



    Kram kram

    2012-03-26 | 21:02:57
    Bloggadress: http://guzelicious.se
  • Jen säger:

    Tatueringens betydelse:

    Okan - min mans namn

    Amor - Latin för kärlek

    Infinitus - Latin för gränslös, oändlig



    Yes, vi fick veta att det är en tjej i torsdags :)



    2012-03-26 | 21:30:42
    Bloggadress: http://guzelicious.se
  • Sofie säger:

    Jag har kommenterat förut när du skrev att du bytt till dig en tatuering Mot en låda vin.

    Jag har massor utav tatueringar, båda armarna fulla och på fler ställen på kroppen!

    Och jag varnar återigen för oseriösa tatuerare!

    Det är lätt värt att vänta och spara ihop pengar och göra sin första i en fräsch studio.

    Du kan få infektioner och tatueringen kan bli riktigt fult gjord.

    INGEN seriös tatuerare byter till sig mot en låda vin! Och 400:- låter oxå väldigt lite för en stor tatuering. Dom flesta tar minimum 500:- och det är för att bekosta alla redskap som nålar, färg och viktigast: en steril miljö.

    2012-03-26 | 21:45:56
  • Elin säger:

    Har flera tattueringar och alla mina har jag fått betala minst 2000kr för då dom är stora. Så 400kr är lite väl billigt för en tattuering.

    Men får hoppas att du blir nöjd

    2012-03-27 | 00:06:23

Kommentera inlägget här: