Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Filippa.

Kategori: Hate me or love me.

Filippa om 16 Mars 2012 Fredag.:
Om din kille Amar har varit otrogen mot dig, då älskar INTE han dig, och du är blåst om du förlåter honom.Om man älskar någon då är man trogen mot den personen. Jag skulle aldrig förlåta otrohet, jag skulle göra slut, han skulle förlora mig på en gång.



Hej!
Amar har inte varit otrogen mot mig och skulle aldrig vara det.
Du är inte den ända som suttit och spekulerat i OM han varit otrogen.
Men nu kan jag svara er alla att han inte varit det!
Tack hej!

Kommentarer

  • Lexi säger:

    Pff, klart han inte var otrogen när han redan har en tjej som dig! Fan vad nyfikna folk är.

    Hoppas iaf att du mår bättre Emelie och att du & Amar löser allt, ni är fina tillsammans! <3

    2012-03-18 | 20:51:32
    Bloggadress: http://ohhowclichelexi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: