Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

16 Mars 2012 Fredag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Ska försöka ta mig orken att blogga.
Tror att det kan bli en tröst i all smärta.
Natten var hemsk, pratade med Amar.
Men natten kändes ändå hemsk.
Allt var åt helvete och jag bara grät och grät.
Jag grät mig själv till sömns, men vaknade lika fort.
Vaknade varje halvtimme med att jag började gråta.
Låg och grät två timmar till och somnade klockan sju på morgonen.
Så jäkla jobbigt, vaknade vid kvart över elva och vi alla gick till affären.

Sitter hemma nu i min ensamhet och jag bara känner hur tårarna är påväg.
Jag känner mig misslyckad och värdelös.

Snart blir det att göra lunch och försöka äta lite.
Men vet inte om jag riktigt klarar av att äta.

Hörs!

Kommentarer

  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Men gumman :( Vad är det som hänt ??? :( Du vet att jag finns här ! <3

    2012-03-16 | 13:27:08
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Stå på dig bara. Får en känsla att det kan ha med otrohet att göra men jag kan ju ha fel :) folk säger att man ska förlåta men tro mig jag gjorde det misstaget 2 ggr med min senaste sambo och jag kommer aldrig någonsin förlåta ett sådant svek igen! har han gjort något sådant får du se det som att han har gett dig chansen att träffa någon bättre och inget annat. Du behöver inte godkänna den här kommentaren om du inte vill :)

    2012-03-16 | 13:59:34
    Bloggadress: http://lisaah.webblogg.se/
  • Filippa säger:

    Jag brukar läsa din blogg. Jag undrar varför du är så ledsen, du var ju så glad och lycklig nyss. Vad har hänt? Hoppas att allt ordnar sig

    2012-03-16 | 15:25:40
  • Kajsa säger:

    Tack desamma

    2012-03-16 | 15:46:14
  • Filippa säger:

    Om din kille Amar har varit otrogen mot dig, då älskar INTE han dig, och du är blåst om du förlåter honom.Om man älskar någon då är man trogen mot den personen. Jag skulle aldrig förlåta otrohet, jag skulle göra slut, han skulle förlora mig på en gång.

    2012-03-17 | 05:44:38
  • maria säger:

    Varkar inte bättre



    Vad är det vännen???



    Kram Maria

    2012-03-17 | 19:34:22
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: