Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Sara.

Kategori: Hate me or love me.

Sara om Fråga till er.:
man ska aldrig jämföra sig själv med någon annan . varför ens bry sig om sånna komentaren då och sen förstöra för någon annnan när du själv vet hur de e att få allt förstört .. sluta lägg dig i andras JÄVLA PROBLEM !!



Vill bara fråga dig om du ens själv vet vad du skrivit för kommentar till mig? Du ber mig sluta lägga mig i andra problem, varför lägger du då dig in i detta problem, som en jävla pantertant och tror att du är något?!?!

Kommentarer

  • Therese säger:

    Bra gumman! Det är bara stå emot! Så länge du kan iaf.

    Jag har bestämt mig för att nu efter open får jag bara dricka 1 burk cola varannan helg. Dvs 2 st i månaden.

    Tror du det är för mycket??



    Vilken puckad kommentar förresten!

    Vad fan snackar hon om??

    2012-01-12 | 22:20:44
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: