Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Anonym.

Kategori: Hate me or love me.

Anonym om Min resa, del 2.:
Kommer du lära din dotter att äta bra och röra ? Ingen läsk och godis så att hon slipper övervikt och operation ? Bra matvanor är ju superviktigt. I cola light finns de MASSOR med skadliga ämne .. De är viktigt att undvika mat och dryck som inte är naturlig




När Lilja blir så pass stor så att hon äter det jag äter vid matbordet, kommer hon göra det också. Har inte ekonomin att ge henne något annat än det som serveras på bordet, men det är ju inte heller så att jag äter super onyttig mat, så därför tycker jag det är ok. Men att röra på sig kommer vara en viktig del i både mitt och Lilja's liv, förhoppningsvis tycker hon någon sport är rolig te.x fotboll och vill börja spela det mer och mer.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    snygg sida :D

    2012-01-12 | 21:32:45
    Bloggadress: http://natalies.se
  • Therese säger:

    Vilka jävla frågor du får i din blogg!

    Vadå: "Kommer du lära din dotter att äta bra och att motionera!?"

    Seriöst? Nä hon sätter en burk kakor o en cola framför henne till frukost o sätter henne i koppel så att hon inte kan röra på sig! Vad trodde du!?

    Vad är det för fel på folk?

    //Therese

    2012-01-12 | 23:34:21
  • Andreas säger:

    Instämmer med föregående. De ämnena som är skadliga i cola light, eller pepsi max cola zero osv krävs det motsvarande 6liter cola/ dag av. Så om alternativet skulle vara någon annan läsk med socker( som vi inte heller behöver) så skulle jag alltid välja light. Efter som socker är behandlat, så är det inte naturligt det heller. Men alkohol och tobak som är gjort på naturliga råvaror, är det då ok? hmm som sagt, vad är det för fel på folk? Lycka till förresten /Andreas

    2012-01-13 | 01:41:46

Kommentera inlägget här: