Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Tröttare än åsnan.

Kategori: Mammalivet

Hej!

Blev ju som sagt inringt tidigare idag.
Klart jag inte tackar nej då det betyder mer pengar för mig.

Jobbade på och hade inte ens tid för rast, men jag är inte den som klagar när jag jobbar, utan bara kämpar på.

Efter jobbet tog jag och Eleni oss en promenad trots det kalla och hemska väder till Viking Line terminalen, så nu är vår kryssning bokat & betald.
Vi har även kollat upp om vi kanske ska dra utomlands i Juli, en vecka till Kreta eller så.

Skulle absolut inte tacka nej.
Skulle vara så jävla underbart.

Vi ska kolla upp det mer och jag måste antingen kolla med Liljas pappa om han kan ha henne hela veckan eller se om någon annan kan ha det eller om vi tar med oss henne.
Ja, vi får helt enkelt se.

Fryser och är trött som fan.
Imorgon möter jag Eleni lite i sju vid Gullmarsplan, så åker vi tillsammans till jobbet.

Har inte mycket att skriva.
Vill träffa min Sara i helgen.
Hoppas hon kan.

Pussar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: