Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Tråkigt.

Kategori: Mammalivet

Har suttit och kollat runt lite på internet.
Blir ju inte direkt klokare för det men vad gör man inte när man har tråkigt.
Längtar som tusan tills imorgon faktiskt, var ju nästan en månad sen jag träffade Therese.
Så ska bli riktigt kul att Ä N T L I G E N träffas igen.
 
Ska ta och gå och lägga mig i sängen och smsa med folket.
Därefter blir det till att sova.
Mamma & Pappa hade tydligen bestämt att jag och Lilja skulle med Mamma och handla mat imorgon i Haninge centrum, så självklart ställer jag upp på det, då går ju även dagen fortare.
Sen möter jag ju upp Therese i Älvsjö och vi tar oss gemensamt till henne.
 
Ska bli så himla mysigt.
Kanske kommer även våra Södertälje-vänner förbi och umgås lite.
Skulle vara alla tiders det alltså. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: