Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

TRÄÄÄÄNING!

Kategori: Träning.

Sitter och kollar upp olika gymkort nu.
Ska ju börja träna, Eleni vill ju träna med mig.
Men vi får se hur det blir med den saken.
Har ju världens sämsta kondition och jag vill ju helst ha en tjejdel och även möjlighet till att välja gruppträning, för att kunna träna på bästa sätt, jag tror att det bästa för mig är att träna i grupp.
Men vi får se, sitter och kollar på olika sidor nu och så får vi se sen när jag får lön vilket jag väljer mig för, träna ska jag börja göra och dessutom börja promenera mer.
Kommer ju bli perfekt.
Jag satsar för sommaren 2014, haha!
 
Äter ju knappt godis längre, inte heller chips och annat sånt onyttigt.
Nu är det bara coca cola lighten jag måste försöka sluta med, eller iallafall bara dricka varannan helg, det kommer bli svårt men jag ska klara det och dessutom även att sluta röka.
Det är ju bättre att sluta så att jag kan träna bättre.
 
Någon som vet något bra gym som man kan träna på?
Gärna billigt också, helst nära Haninge också.
 
Nej, nu ska jag vara lite social innan jag åker hem och pussar på mitt barn.
Guud vad jag längtar efter henne och snart så får jag pussa på henne igen och då blir det till att sova brevid henne om jag nu är trött när hon hamnar i säng.
Annars får det bli lite morgonmys imorgon.
 
Dom ringde från vikariatet idag och frågade om jag kunde jobba halvtid i tre veckors tid.
Vem är jag att säga nej till det? Nej, jag älskar ju det stället och älskar ju personalen där.
Så lär bli helt perfekt, sen får vi ju se om det blir fler tider efter det.
 
Nej, nu ska jag som sagt vara social.
Hörs när jag är hemma.
Puss!

Kommentarer

  • maria säger:

    Grattis till vikarietet. Kul att dom återkommer med ringandet.
    Vilket dagis var det ?

    I min port där vi har FutureTeens finns ett gym tror det kostar 199 i månaden men att man betalar en start avg på 350 eller nott när man teckanar kortet.
    Jag har varit där och kollat, fräscht men inte alltid bemannat.
    Handenterminalen 4
    Brevid pressbyrån

    2013-01-07 | 17:45:29
    Bloggadress: http://www.iahoglund.blogg.se
  • Mia säger:

    24/7 är det billigaste o bästa gymet samt tjej rum

    2013-01-07 | 19:51:18

Kommentera inlägget här: