Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Anonym.

Kategori: Mammalivet

Till dig som kommenterade om E´s sk. miner på kort:
Det gör hon väl inte alls på alla kort!!! De flesta gör väl små grimager ibland när de fotas, allt är väl inte heller meningen att vara "fint"utan kanske lite på skoj etc. Låt henne få lägga upp vilka kort hon vill och se ut som hon vill på dem! Läs någon annans blogg om det inte passar...we like her a lot :)Så jävla trött på folk som trackar bloggare med anonyma kommentare istället för att skriva något uppmuntrande till en människa som öppnar upp om sig själv och sitt liv. Jag skulle själv aldrig varken vilja eller våga blogga men beundrar faktist de som gör det trots alla taskiga kommentarer de riskerar att få.
 
 
 
Hej Anonym!
Tack för den kommentaren.
Det värmde otroligt mycket.
Att jag bestämde mig för att börja blogga var ett svårt beslut men nu kan jag inte sluta, trots att jag ibland mår extremt dåligt över vad folk kan skriva i min blogg eller mina kompisars bloggar om mig.
Det är hemskt hur en del människor tycker om att såra andra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: