Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Satsar på att 2013 blir ett bättre år!

Kategori: Mammalivet

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja!

 Hur har ditt 2012 varit? Hyfsat

Största misstaget i år? Tog några förgivet.

 Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Hoppas på det.

 Blev du kär i år? Blev inte utan har varit hela året :/

 Bästa köpet? Alla leksaker till Lilja.

 Vad spenderade du mest pengar på? Onödigt och onödigt skit.

 Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Yalla Kompis, Jag vill vara din Margaretha, Shout it out, Amazing, Euphoria, Haffla, C´est la vie och Där palmerna dör.

 Vem har du umgåtts med mest? Kompismässigt: Therese! ♥

Bästa minnerna från 2012? Lilja's födelsedag, Landetdiscot (inte mitt landställe, men kände sån gemenskap så kallar det ändå för mitt land, haha) Harem nights kryssningen, alla gånger i Gävle, kryssningarna, Noah's kalas och midsommarafton

 Hur många kysste du? Haha, kompispussas nästan alltid med mina vänner.

 Har du haft ett förhållande under 2012? Tills Maj, sen varit singel.

 Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013? Glädje, kärlek, pengar.

 Vad önskar du att du gjort mer 2012? Slappnat av.

 Vad önskar du att du gjort mindre? Grubblat så mycket på varför allt blev som det blev mellan mig och den man jag älskar och dessutom slutat varit sån bitterfitta mot folk som försökt ta sig in som vän i mitt liv och så klart festat mindre.

 Favoritprogram på tv? Hem till gården

 Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Vara med dom jag älskar.

 Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja, om jag och Amar inte gjort slut utan fortsatt kämpa för vårt förhållande och hållt fast vid varandra. 

 Vad fick dig att må bra? Lilja, mina föräldrar & bröder och mina vänner.

 Vem saknade du? Rosa (min extra Farmor).

 Vad vill du säga till dig själv inför 2013: Fall down seven times, stand up eight.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: