Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Nattinlägg

Kategori: Mammalivet

Hej!

Dagen bestod bara av massa slapphet, orkade inte göra ett skit.
Trött och allmänt ledsen.
Men vid halv tre gör jag mig och Lilja redo för att börja åka mot Nacka och hämta Nova ifrån dagis.
Älskade!

Vi mötte upp Mamma i Haninge centrum påväg hem och handlade mat, sen åkte vi hem fixade det lilla vi behövde fixa till maten och sen avnjöt vid en god thaimiddag.
M U M M A !

Efter maten hamna jag i matkoma så somnade och vaknade upp vid halv tolv. Var välbehövligt att sova men jobbigt att jag förmodligen inte kommer kunna sova inatt.
Sitter och läser en tidning nu och dricker ett glas vatten.

Imorgon går vi förbi och hälsar på ett dagis vi har sökt här i jordbro och tittar och känner efter liksom.
Sen åker jag in till stan och lämnar Lilja till hennes pappa, få se om jag och Sara träffas då eller inte.

Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: