Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Lite snack bara!

Kategori: Mammalivet

Är så sugen på bio.
Ska nog fan se till att gå på bio snart.
Var ju sjukt längesen.
Har massa filmer jag vill se också.
Bekas, The hobbit, Mammas pojkar, Sune i Grekland och massa annat.
Måste bara ha någon att gå med.

Vill blogga hela tiden.
Men vet inte om vad liksom.
Händer ju inte så mycket och kommer hända ännu mindre nu när jag ska börja jobba halvtid också.

Therese och jag ändrade oss från high chaparral till Göteborg, så vi planerar nu in en weekend till Göteborg i slutet av april eller början av maj.
Shoppa loss, gå på universum och om Liseberg är öppen även gå dit och så även festa någon kväll.

Har så mycket att spara pengar till.
Min bror fyller ju 25 år nästa månad så måste spara till det och efter det är det min födelsedag och sen är det Eleni's 25 års dag och hon vill ju att jag ska med till London och efter det även Therese 30 års dag.
Så första halvåret lär bli väldigt dyrt men fyller man speciellt så ska det firas också tycker jag!

Nej nu börjar den nya serien snart.
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: