Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Lite över sju

Kategori: Mammalivet

Nu är Lilja i säng.
Sitter och smsar lite med G nu.
Vet inte om jag ska skratta åt allt han skriver eller om jag ska ta åt mig, han är snäll och så men ändå så skum.
Tror det är för jag jämför alla jag träffar med Amar och han är ju fortfarande den där killen för mig.
Så därför blir nog dom flesta skumma för mig förrutom dom som är lika Amar på något vis.

I veckan blir det jobb hela veckan, vissa dagar är det heldagar och andra halvdagar men är nöjd så länge jag tjänar mina egna pengar och faktiskt kan planera saker för mig och för mig och Lilja med mera.
Inte bara behöva drömma utan faktiskt kunna göra det man känner för.

Är mycket som måste fixas i veckan också, ska göra helt klart i rummet som jag inte tagit tag i en, ska även beställa foton, rensa bland mina kläder och självklart ägna all min lediga tid till att umgås med Lilja.

Nej, nu ska jag umgås lite med mina föräldrar och titta på tv.
Därefter blir det till att sova.

Laaater!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: