Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Jan. 13, 2013

Kategori: Resa

Elin och jag pratade ju mycket om Marmaris och det gör vi alltid.
Kanske blir det så att jag åker dit en eller två veckor med Lilja efter att ha varit på Grekland.
Fatta härligt?

Ska kolla upp vad allt kostar och försöka räkna på om jag har råd.
Eller så kanske vi tar en vecka i Maj bara för att liksom.
Jag, Elin och Lilja.
Skulle vara perfekt!

Jag älskar ju att resa så varför inte om ekonomin tillåter så att säga.
Och så kanske jag får mig avslut eller en ny början på allt där nere.
Drama, drama, drama.
Men jag älskar det ändå lite.

Kommentarer

  • maria säger:

    Jag har varit i side & alanya totalt 8 ggr , i sommar JUNI åker vi till Belek
    Hoppas ni kommer i väg
    Kram

    2013-01-13 | 21:28:08
    Bloggadress: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här: