Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

:)

Kategori: Mammalivet

Hej!

Har inte haft någon blogglust.
Kanske för jag fortfarande är kvar hos Therese och jag brukar vilja blogga hemma men inte när jag är med folk.

Vi har kollat på både systrar i jeans och P.S I love you, bölade som ett barn till båda filmerna.
Märks att jag är mer känslosam än någonsin just nu, jätte jobbigt.
Men filmerna var så jävla bra.
Systrar i jeans har jag ju sett förr.

Ni som inte sett filmerna säger jag se dom, speciellt om ni behöver få ut lite känslor.

Igår var det ju inflyttningsfest.
Inte det roligaste, så vi drog vid halv tolv mot Södertälje centrum och gick på krogen där.

Sen drog vi hem till Therese och sov.
Nu ska jag vara social här.

Puss!

Kommentarer

  • maria säger:

    P.s I Love you är min älsklingsfilm.

    Vill du skratta se
    The Change up
    Kram fina

    2013-01-07 | 07:51:13
    Bloggadress: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här: