Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

9 Januari 2013 Onsdag.

Kategori: Mammalivet

Hello peeps!

Åkte till Sickla Hälsocenter så jag var där till nio på morgonen och tog bort agrafferna och efter det så blev det att gå till ICA Kvantum och handla lunch och sen traskade jag till jobbet.
Känns skönt att ha börjat promenera mera trots att det är vinter, jag älskar ju det, så härligt med frisk luft och träning på samma gång.

På jobbet blev det lunch och sen lite prat med Eleni innan jag började att jobba, det gick jätte bra på jobbet.

Eleni väntade på mig och vi promenerade till Hammarby Sjöstad och tog sen tvärbanan till Gullmarsplan.
Vi stod och prata ett tag innan jag åkte hem och gosa sönder med min dotter, vi åt middag, mös i soffan.

Hade även en update med Therese påväg hem och nu nyligen en med Eleni igen, för vi har planerat in att kryssa snart igen och bäst blir till löning, frågade även om Therese ville med men hon åker ju så pass nära så jag förstår att hon inte var riktigt hype på det faktiskt.

Så imorgon blir det ner till Viking Line terminalen och boka biljetter.
Woop woop!

Lilja är i säng nu och jag ska kolla lite på tv och bara njuta av denna underbara kväll.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: