Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

8 Januari 2013 Tisdag.

Kategori: Hate me or love me.

Hej!

Vaknade vid halv sju imorse av att Lilja ville gosa med mig, vi gosade ett tag och sen gick vi upp och åt frukost och busade.

Efter ett tag så fixade jag mig, hoppade in i duschen, klädde på mig och sen åkte jag mot jobbet.

Fick inte bara höra av Eleni att hon tyckte att jag ser ut att ha gått ner i vit utan av flera, så det gjorde min dag extra bra, blev inbokad på fler tider en som sagts igår men jag älskar ju det stället och barnen där.

Efter jobbet åkte jag hem och åt middag, efter middagen åkte vi iväg till M i Farsta och kollade på lokaler till Pappa, vi kollade både i Hammarby Sjöstad och Vårberg.

Nu är vi nyss hemkomna.
Lilja sover nu och jag ska alldeles strax också sova, måste försöka sovs tidigt då jag ska upp tidigt och åka till Sickla Hälsocenter och ta bort agrafferna, bokade ju tid idag tills imorgon.

Har inte så mycket att skriva.
Försöker att inte tänka så mycket, försöker att inte tänka något alls faktiskt, vill inte tänka massa på mitt beslut, vill inte överväga igen om vad som är bäst för jag vet ju innerst inne vad som är bäst.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: