Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

3 Januari 2013

Kategori: Mammalivet

Hej!

Hade en helt okej kväll igår.
Hade det hur trevligt och bra som helst hos Therese men sen ska vi prompt hem till några kompisar och dricka.
Kunde ha varit roligare där, helt klart.
Men vi gjorde så gott vi kunde.

Therese åkte hem till sig.
Jag vänta på nattbuss mot Södertälje centrum och sen in mot Centralen.
Pendeltågen skulle börja gå efter en kvart när jag kom fram, men ändå tog jag mig en taxi hem, haha.
Helt sjukt.

Hemma deckade jag direkt.
Är vaken nu och har inte alls sovit många timmar men nu ska jag laga lunch och sen klä på mig och Lilja och åka och hämta storprinsessan Nova.
Så kommer ha dubbelmys idag.
Ä L S K A !

Laaater!

Kommentarer

  • Tessan säger:

    Tack snälla! =)

    Hoppas allt är bra med dig nu efter ditt sjukhusbesk och så!
    kram!

    2013-01-03 | 18:37:21
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/tessic

Kommentera inlägget här: