Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

2013 dåra

Kategori: Mammalivet

Nu är det alltså ett nytt år.
Spenderade nyårskvällen med Mamma & Lilja och när Lilja sov så hade jag och min Mamma lite mys.
Vi gick ut på balkongen vid tolv och Lilja vaknade och fick även hon se lite fyrverkerier.
Hon älskade det, hon blev så ledsen när vi gick in från balkongen.
Älskade hjärtat!

Nu har hon hamnat i säng igen och jag ligger och kollar på film.
Libanesen skrev meddelande och önskade ett gott nytt år och tyckte jag skulle komma ut till dom.
Dom var tydligen ute och smällde utanför, men jag känner faktiskt inte för det, inte för fem öre.

Amar ringde 10 i tolv, tolv och tio över tolv och önskade ett gott nytt år och hans mamma pratade även med mig och sa gott nytt år.
Han skulle ringa senare sa han, men jag tvivlar på det då han var extremt full så tror han deckar direkt när han kommer tillbaka hem.

Ska väl snart ta och sova.
Förresten; Ingen vinst på bingo lotton heller, men det trodde jag inte heller.

Hoppas ni hade en bra start på det nya året, det hade iallafall jag.
Måste nog säga att det var bästa någonsin!!

Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: