Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

2012 was so YESTERDAY!

Kategori: Mammalivet

Är så sjukt besviken på allt.
Hade en så underbar nyår igår.
Men precis när jag skulle sova så kom allt, då blev allt åt helvete och jag bad en människa som stod mig nära dra åt helvete och det är inte likt mig men jag gjorde det och jag ångrar det inte då jag tycker människan ifråga var helt dum i huvudet och inte alls behandlade mig rätt över huvudtaget.

Få se hur denna dag slutar.
Året har iallafall börjar toppen bortsett från det som hände igår innan jag sov, men inte ska det få förstöra.

Nu blir det mys med Lilja och sen går vi nog ut och leker en stund trots att det är halt och inte alls kul att vara ute.

Har egentligen inte så mycket att skriva, vill bara uppdatera er med massor hela tiden trots att jag inte har något att säga eller jag har bestämt mig för att det är slut på daltandet mellan mig och en viss människa antingen är det A eller B som gäller för att vi båda är ju fullt medvetna om att situationen nu inte fungerar.

Laaater!

Kommentarer

  • maria säger:

    god fortsättning tjejen
    Härligt att fira hemma med dotter & familj
    Kram Maria

    2013-01-01 | 15:59:57
    Bloggadress: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här: