Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

13 Januari 2013

Kategori: Mammalivet

Hej!

Haft en sjuk helg.
Knappt sovit någonting men både roligt och tråkigt har jag haft det.
Igår mötte jag Elin vid Londonviadukten så åkte vi bil till Södertälje och hem till henne, vi pratade på som vi alltid gör när vi ses om både killar, resor, jobb och bara är allmänt tjejiga.

Runt åtta på kvällen tog vi taxi från henne till ett annat ställe och festade lite med hennes kompis I och hans kompisar, han fyllde år så kändes lite pinsamt att vara med då jag inte kände han men det gick bra och jag pratade arabiska och syrainska med dom flesta och hade det allmänt trevligt.

Vid tolv tog vi taxi till Flamingo club och dansade loss lite, Elins syster var även där och G kom förbi en stund.

När vi kände att vi var färdiga så fick vi skjuts av R hem till I igen där vi drack ännu mer, raki, vodka, cider och allt annat som fanns där.

Vid sex så frågade vi R om han kunde köra oss hem till Elin och det kunde han, vi låg och prata lite om Marmaris innan vi somnade.

Vi vaknade vid tolv idag.
Alltså inte många timmars sömn men vi beställde kebab från Onlinepizza och sen fortsatte vi och prata om allt och ingenting, vi tittade även på några avsnitt Once upon a time.
Sjukt svår serie enligt mig.

Åkte hem och mös med Lilja som spenderade dagen med sin kusin Noah, Lotta, Anette och sina morföräldrar.

Nu ska snart Lilja i säng då hon är supertrött och hon ska till dagis imorgon och jag även till jobb.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: