Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

11 Januari 2013 Fredag.

Kategori: Mammalivet

God morgon sötnosar!

Här hemma har vi varit vakna en timme redan, inte för att klockan var ställd på det utan för att Lilja vaknade då.
Inte det roligaste när jag kunde ha sovit en timme till men fick ju mysa extra mycket med henne på morgonen då och det tackar jag inte nej till, vi låg och gosade och busade lite i min säng innan vi klev upp.

Nu har jag precis duschat och ska snart klä på mig för att åka mot jobbet.
Möter ju Eleni i Gullmarsplan också.
Hur bäst!?!

Lilja ska till sin pappa idag och stannar till Söndag, har inga direkta planer för helgen men vill träffa Sara så vi får se om vi ses.

Nej, nu ska jag börja göra nytta här hemma så jag hinner med rätt buss och sådär.

Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: