Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Vet inte vad jag skulle göra utan dig.

Kategori: Kärlek

 
Första bilden som togs på dig och mig tillsammans.
Jag saknar dig så otroligt mycket.
Den kärleken vi delade, den kärleken vi gav till varandra den var speciell.
Du är speciell för mig och du har lärt mig så mycket i livet.
Du har lärt mig att uppskatta livet, du har lärt mig uppskatta mina närmsta mer.
Jag älskar dig och kommer göra det hela mitt liv och det är sanningen.
Finns många saker jag kan tacka dig för.
Du är den absolut finaste människan på denna jord.
Trots att vi bråkar ibland och inte alls vill prata med varandra för stunden så älskar jag dig så otroligt mycket att jag inte vet vad jag skulle göra utan dig, du har visat mig vad äkta kärlek är.
Jag är ledsen över att saker blev som det blev mellan oss.
Men mitt hopp är inte slut, jag kommer inte sluta hoppas på att det faktiskt blir du & jag igen en dag, även fast det kanske aldrig blir så men jag vill ändå hoppas, jag vill inte ge upp mitt hopp för då blir jag bara ännu mer ledsen eller ledsen är fel ord, jag blir snarare förkrossad.
Dom smsen du skrev till mig igår fick mig att vakna.
Dom fick mig att verkligen inse att det är dig jag älskar.
Du är en underbar person, en riktig ängel i mitt liv.
Du kom in i mitt liv i rätt tid och förändrade det totalt.
Jag är dig evigt tacksam.
 
Du kommer alltid vara min älskade älskade Amar.
Den finaste människan i mina ögon, den människan som fick mig att inse livets goda, som fick mig att förändra mig själv och våga tro på mig själv. Du kommer alltid vara speciell för mig och jag kommer aldrig någonsin kunna glömma dig, bästaste Amar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: