Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Varför välja bort något som var så bra?

Kategori: Kärlek

Varför kan man aldrig få som man vill i livet?
Varför är det alltid så lätt att vara efterklok?
Kunde jag inte ha gjort rätt val först.
Sitter just nu och bara gråter och gråter.
Vet inte vad som händer med mig.
Varför ska allt det här komma nu?
Varför kunde jag inte bara ha tänkt innan jag bestämde mig.
Jag hatar det här, jag hatar att behöva känna såhär.
 
Kollade på lite gamla bilder här förrut och det fick tankarna att verkligen snurra, allt som en gång var så bra och härligt, allt vi delade och allt vi gjorde tillsammans, varför välja bort något som var så bra, varför skita sina känslor och skydda sig själv.
 
Jag vill inte tänka mer.
Vill bara glömma, glömma alla våra minnen, glömma dig.

Kommentarer

  • maria säger:

    hoppas du snart mår bättre
    Kram Maria

    2012-09-16 | 07:23:33
    Bloggadress: http://www.iahoglund.blogg.se
  • kajsa säger:

    Tack hoppas ja med

    2012-09-16 | 14:36:11
  • JoJ säger:

    Ja Du.. Det är väl just detta som är livets hårda skola... Som du får lagra och ta lärdom av inför framtiden. Det gör ont men tids nog tonas det ner och blir det ett kärt minne om du förvaltar det hela på rätt sätt... /Må väl.

    2012-09-16 | 15:09:40

Kommentera inlägget här: