Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Therese & Emelie: Favorit i repris.

Kategori: Mammalivet

Har typ inget att blogga om, men Therese vill så gärna att jag bloggar.
Så har bestämt mig för att lägga upp bilder och skriva lite om varje bild.
Det är för mig mina favoritminnen som jag har med henne. 
Vi har ju dock varit med om mycket, så kan ju inte lägga upp bilder på allt.
Det skulle ju bli en hel bok eller något då ju, haha.
Dock har jag ju inte så mycket bilder från förr i tiden.
Men bjuder iallafall på favoriter i repris från 2012 och om ni har tur kanske någon från tidigare också, we will see, keep your fingers crossed ;) 
 
 
Var många fler som var med och firade min 20 års dag för två år sedan men har inte så många bilder därifrån men har den här och här ser man verkligen hur mycket vi båda verkligen har gått ner i vikt. Men nu är det inte därför jag la upp bilden, utan för att den här kvällen var en av dom roligaste kvällarna i mitt liv, inte bara tack vare min bästavän utan tack vare alla. Men det är ju ett minne vi har tillsammans, ett minne som sitter djupt inne i mitt hjärta. Minns det som om det vore igår, och minns hur förälskad jag var i en Mr.Förälskelse också, haha. Komiskt men otroligt sant, fast han ser ju otroligt bra ut dock.
 
 
 
Gävle Februari 2012 måste det ha varit, haha. Minns inte ens vilken månad eller så, men det är väl skit samma minns att det var i början av 2012 iallafall, haha. En riktigt jävla härlig resa som vi gjorde dit, vi bodde ju hemma hos Amar och festade stenhårt. På Fredagen när vi kom så drog vi till Interpool och bara drack, drack och åter drack. Lördagen så var det ju Melodifestivalen så vi var rätt så taggade på det, men vi var inte så pigga på att dricka, vi kollade igenom halva Melodifestivalen och sen blev vi pigga och när vi gick till lite vänner till mig efter att det sluta så var vi mer partysugna än någonsin, tydligen halkade jag på snön, vi skulle till Heartbreak med fulla som vi var så fattade vi typ NADA så fick bli Interpool även den kvällen, men jag tror nog inte riktigt vi brydde oss om det för vi hade apkul. Tror det var vid detta tillfälle som även mitt NEEEEJ började och som bara fortsatt därefter, underbar resa som sagt!
 
 
 
 
Jaa, jag vet. Ni har hört tillräckligt om landetdiscot som ägde rum i Juli, fast jag tror ändå inte det. Ni kanske vill veta lite snuskiga detaljer och hur mycket vi egentligen drack och vad som egentligen hände, haha? Fast det är ingenting ni kommer få reda på, inte nu iallafall. Det här är tamejfan årets höjdpunkt! Så jävla grymt disco och så jävla härligt folk. Har ju nämnt förrut att jag har en tendens att sätta en hård sida till när jag dricker, men den här kvällen var jag så glad, så glad. Ingen kunde liksom stoppa mig. Awesome night!
 
 
HAHAHAHAHAHAAHA! Jag dör av skratt och blir helt varm i kroppen när jag ser den här bilden, alla våra sjuka kommentarer som vi sa denna kväll. Kom väktare på pendeln och frågade vad vi drack och vi skulle försöka vara smarta men slutade med att dom gick vidare och bad oss ta det lugnt med drickan så vi inte spillde och sen så gick dom vidare och jag och bästavän drev sönder och började säga: Tänk om dom sagt att vi skulle slänga alkoholen, då skulle jag också gå av.. Fast jag hoppas dom låter tåget stanna först, för jag tänker inte gå av i farten. Alltså, hade ni varit där hade ni förstått. haha
 
 
 
 
 
 
 
Min födelsedagskryssning 2012, så jävla grym. Går inte att beskriva med ord. Hinken var min bästa vän den kvällen minns jag, HEEEJ! 
 
 
 
 
Dock är nog det här den bääästa kryssningen jag någonsin varit på. 
Finns inga ord som kan beskriva hur jävla kul och grym denna resa var.
Ville inte ens gå av båten utan bara fortsätta festa, haha.
 

Kommentarer

  • Maria Ester <3 säger:

    Roligt med minnen :) och du, oavsett hur du ser ut så är du fin, bara du mår bra :)

    2012-09-05 | 22:53:17
    Bloggadress: http://marialatina.blogg.se
  • Therese säger:

    Åååååå vilka underbara minnen!!!

    2012-09-05 | 23:23:56
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se
  • kaffehörnan säger:

    Vad fina minnen och undrbara bilder, ni är så söta

    2012-09-06 | 00:53:49
    Bloggadress: http://www.kaffehornan.se
  • Nathalie-en trogen läsare! säger:

    Hej Emelie, väntar fortfarande på ett inlägg om din helt sjukt fina sminkning!! :)

    2012-09-06 | 19:24:17

Kommentera inlägget här: