Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Sus.

Kategori: Mammalivet

Det är bara bra att ni delar på ansvaret för lill-tjejen och du får vara "ung" lite då och då. Det gör dig till en bättre mamma när ni sen är tillsammans. Barn mår bra av att ha flera vuxna runt sig de är trygga med. Gör de dessutom mer sociala inför framtiden. Så lyssna inte på dum-prat, ni i familjen vet vad som är bäst för er och för just ert barn. /take care.
 
 
 
 
Tack för din fina kommentar.
Den värmde något otroligt mycket i mitt hjärta!
Kram och ta hand om dig!

Kommentarer

  • Therese säger:

    Haha jag ska lyssna på dig gumman!
    Men mammas våg sa 88 och jag väger 89 så den stämde inte helt..Eller så har jag gått upp lite under helgens alla VodkaRedbull :(
    Borde skippa alkohol typ 2 månader då lär jag ju rasa ännu mera:)

    2012-09-03 | 09:18:23
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se
  • Sus säger:

    Kram till dig också! Och vet du? det är oftast tjejer som har en tendens att klanka ner på andra tjejer för att växa/bekräfta sig själva eller nåt... fattar inte, vi borde ju stötta varandra... och vara medvetna om att det som är rätt för en kanske inte alltid är rätt för någon annan. Vi bär alla olika förutsättningar och har olika livsvillkor. Många gånger samma sak på arbetsplatser med mycket kvinnor... Trist e de!!!

    2012-09-03 | 12:09:54

Kommentera inlägget här: