Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Nathalie

Kategori: Mammalivet

fina fina Emelie, du skriver så bra citat!

Sen en fråga angående din operation: Hur många kg har du gått ner sen du gjorde den? hur många kilon gick du upp under graviditeten med Lilja? och hur många av dom har du lyckats gå ner? :)

Jag själv har alltid varit lite mullig men under graviditeten med våran dotter så gick jag upp nästan 40 kg, lyckats gå ner 30 kg av dom, dock en del kilon som fortfarande måste bort men det är svårt när vågen står still vad man än gör :/

Ha det så bra och sluta aldrig blogga /Nathalie- trogna läsaren :)
 
 
 
 
 
 
 
Hej!
 
Tack för din härliga kommentar.
Den gjorde mig lite piggare nu på kvällskvisten.
Jag har gått ner 47 kg allt som allt, från att jag gjorde min operation.
Vilket är otroligt bra för mig, visst skulle jag gärna vilja gå ner mer.
Men med tanke på att jag blev gravid så är det svårare att gå ner men jag försöker så gott jag kan, men känner mig ändå väldigt nöjd med mig själv idag så kämpar ju inte så där jätte mycket faktiskt.
Under min graviditet så gick jag faktiskt inte upp, utan ner i vikt.
Men stannade upp direkt efter att Lilja kom och har pendlat upp och ner med 7 kg, går jag upp dom så går jag ner dom ganska fort igen men sen kan jag gå upp dom igen, aa u got it.
 
Jag hoppas du lyckas gå ner så mycket som du vill gå ner och att du oavsett om du är mullig alltid tänker på att du är gullig och fin för den du är, det handlar om insidan och man ska alltid tro på sig själv, för det är det som i slutändan räknas. Tror du inte på dig själv kan ingen annan heller göra det.
 
Kram och ta hand om dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: