Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Nathalie - En trogen läsare

Kategori: Mammalivet

Hej Emelie, väntar fortfarande på ett inlägg om din helt sjukt fina sminkning!! :) 
 
 
 
 
 
 
 
Hej Nathalie!
Jag funderar och funderar på hur jag ska göra för att jag ska kunna ge er dom bästa tipsen på hur jag sminkar mig och vad jag tycker är fint/snyggt och bra att tänka på när man sminkar sig.
Svårt att bara sminka sig och ta kort efter varje process och filma mig själv känns inte riktigt som jag, så jag sitter och funderar på hur jag ska göra men jag lovar att jag ska göra det så snart som möjligt.
Finns det ingen annan lösning så får det bli en film på hur jag sminkar mig.
 
Ber om ursäkt för att det dröjer.
Ta hand om dig, kramar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: