Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Anonym.

Kategori: Mammalivet

chips och cocacola..
Är det sånt en GBP patient ska äta?
trist att se patienter som inte fattat att man måste lägga om hela sitt liv efter en GBP och inte återgå i gamla vanor..
Detär synd att det är så många som ser en op som en snabblösning för att sedan återgå till chips och flott!

 

 

 

Nu är det inte så att jag äter chips varje dag utan äter det någon gång ibland och det står ingenstans innan eller efter man gjort denna operation att man INTE får äta chips och dricka coca cola light då och då, visst så dricker jag coca cola minst en gång per dag men precis som en opererad kan dricka flera koppar kaffe och vara beroende av det så är jag just beroende av coca cola lighten och jag förösker sluta med det, men är inte det enklaste. Men du som verkar ha så bra koll på GBP opererade får gärna skicka en länk till mig där det står att GBP opererad INTE får äta chips lite då och då?! 

Dessutom verkar du ha missuppfattat hur jag ser på operationen för jag såg det absolut inte och ser det fortfarande inte som en snabblösning utan jag kämpar fortfarandre efter jag gjort den.

TACK!

Kommentarer

  • - ● Rebecca ● - säger:

    Tack så mycket!

    2012-09-10 | 18:19:46
    Bloggadress: http://nattstad.se/Rebos
  • maria säger:

    Omg
    Orka !!!

    Kram

    2012-09-10 | 18:22:31
  • Anonym säger:

    Tomma kalorier
    Ditt energi- och näringsupptag är oförändrat. Du behöver därför
    undvika kaloririka livsmedel som chips, ostbågar, godis, läsk,
    grädde, glass, milkshake, dessertostar, feta mejeriprodukter osv.
    Annars går du förr eller senare upp i vikt.


    http://www.landstingetsormland.se/PageFiles/13618/R%C3%A5d%20om%20maten%20vid%20Gastric%20bypass.pdf

    2012-09-12 | 12:42:19

Kommentera inlägget här: