Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Anna.

Kategori: Mammalivet

TACK för detta inlägg! Du har helt rätt i allt du skriver. Jag känner också så nu, det har tagit mig många år men nu kan jag säga att jag vet och förstår vad du menar (men kan inte uttrycka det så bra som du). 

Mvh 
en som följer din blogg 

PS: tycker att ni gör helt rätt, det är ju bara bättre för din dotter att ha chansen att vara både med dig och sin pappa :)
 
 
 
 
Vi är alla människor och vi alla förtjänar respekt.
Alla har vi gjort våra misstag och fel i livet.
Men bara för det betyder det inte att man kan ändras och bli bättre.
Dessutom så vet man aldrig vad som gömmer sig bakom skalet på en människa och därför känner jag att jag eller någon annan inte tjänar på att trycka ner någon annan människa 
Men tack så otroligt mycket för ditt fina inlägg i min blogg.
Det värmer otroligt mycket, att det faktiskt är fler som förstår hur vi försöker dela upp tiden med Lilja och att det faktiskt inte bara är JAG som är den som bestämt det här utan även Lilja's pappa och Familjerätten. Men jag tackar verkligen från hjärtat för din kommentar.
 
Kram och ta hand om dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: