Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

SongPop avklarat!

Kategori: Mammalivet

Nu har jag spelat SongPop och lär nog inte spela mer idag.
Man spelar med så många och det tar typ en evighet att få det klart.
Så en gång per dag räcker liksom gott och väl, tycker jag.
 
Lilja håller på att busa med Nova men det uppskattas inte av henne.
Hon tycker Lilja är dum trots att det är Nova som lånar Lilja's leksaker och hon ska ta tillbaka dom vi försöker lära Lilja att inte bitas och vara så elak, men ibland så måste Nova även lära sig att inte lägga sig i allt som Lilja gör utan låta oss ta hand om det och lära rätt och fel, för det är inte alltid som Lilja ens gör fel men då tycker Nova att det är helt fel. 
 
Ska snart börja med middagen här hemma.
Få se om det kommer något roligt på tv:n idag.
Vet att X factor börjar men tror inte resten av familjen är så glada över att det börjar, så lär väl bli någonting helt annat som vi tittar på, ska ta mig till centrum och köpa mig coca cola light och chips, Therese gjorde mig ju grymt sugen på det idag när hon pratade om det. 
 
Pussisar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: