Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Resa i Januari ?

Kategori: Mammalivet

Kul med många inlägg va?
Sitter och pratar med världens bästa Vicky via facebook nu.
Vi har ju snackat många gånger åt höger och vänster att jag ska åka dit och hon ska komma hit, men nu när jag ändå kommer vikariera och har planerat att åka utomlands så tänkte jag istället för att åka till värmen åka till henne och hälsa på henne några dagar och bara ha världens bästa tid tillsammans med henne i Januari.
 
Sen måste jag försöka fixa ett jobb fort som satan från Januari och bara fortsätta jobba och kämpa så man kan åka med Lilja utomlands under sommaren, känns som att det skulle behövas verkligen.
Jag vill ju verkligen komma bort lite ifrån Sverige.
Vill ju verkligen inte vara kvar här mer.
Vill egentligen bara starta ett nytt liv någon annanstans. 
Men det funkar ju inte riktigt så, varken med barn eller inte.
 
Ska nu sätta mig och kolla på biljetter till Wales.
För att se hur mycket jag måste spara och inte spara.
Vill verkligen träffa henne nu, efter alla gånger vi sagt att vi ska ses.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: