Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Osociala.

Kategori: Mammalivet

Jag och Therese är ju inte direkt sociala mot varandra.
Hon sitter med mobilen och spelar SongPop och jag via hennes dator.
Kul liv vi har va? haha
 
Nej, men blir väl en cigg snart igen och sen så kanske man ska rycka upp sig och gå in och duscha och göra sig redo för kvällen, dock så har jag ju inte direkt några snygga kläder här men jag får göra mig snygg med ugly kläder, får bli bättre sminkning.
 
Har väl inte så mycket att skriva egentligen.
Ville bara uppdatera lite.
 
Imorgon är det minigolf som gäller klockan 09.00.
Riktigt, riktigt kul eller?
Asså vet inte om jag kommer palla men har lovat Pappa att vara med så måste väl.
Blir ju inte roligare än vad jag rör mig, men sen blir det nog hem till Therese och decka efter att jag spelat så man är fit for the night tomorrow. Vad som händer på kvällen morgon är fortfarande oklart, men vi lär hitta på något skojigt då med så det blir nog bra i slutändan.
 
Nej, nu blir det cigg.
Pussisar!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: