Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Onsdagskväll.

Kategori: Mammalivet

Sitter framför datorn och dricker coca cola.
Dock är det inte light och det känner jag direkt på smaken.
Känns ganska konstigt att dricka vanlig coca cola.
Men Pappa kom hem med en platta coca cola och då kan jag inte direkt tacka nej, haha.
 
Har haft min kvällsupdate med Therese också.
Kändes dock som att det bara var jag som pratade.
Men det är ju mycket som sker i mitt liv nu, eller?
Det är dock väldigt massa sjuka sms och samtal som jag haft, höhö.
Och jag måste ju prata av mig med någon om dom och då passar ju hon bäst.
För hon dömer inte, hon lyssnar, skrattar och förstår hur det är.
Men skönt att ha henne vid ens sida! ♥
 
Börjar känna tröttheten komma.
Men ändå vill jag inte sova än.
Väntar på att en viss Mr ska ringa.
Han lovade ju att ringa, så förhoppningsvis gör han det.
Annars är det ändå inte min förlust utan hans.
Don't you think? 
 
Höres!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: