Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Mr.Bästis vet hur man får mig extra glad.

Kategori: Mammalivet

 
 
 
 
 
Har inte kommit så långt att jag tagit disken än, men det beror nog på att jag fick en massa samtal och grejer och dessutom så fastnade jag ju på facebook-chatten med Mr.Bästis. Ååh, vad jag älskar våra uppdateringar och våra långa uppdateringar om verkligen allt mellan himmel och jord. Den människan vet verkligen hur kan ska få mig glad. Visst nu är jag redan glad av många andra anledningar men just den här anledningen med Amar som gör att jag då och då hamnar i ett riktigt svart mörker om så bara för fem minuter så får han verkligen mig att bli stark och kämpa vidare, han säger alla dom där fina sakerna som man verkligen behöver höra när man är som mest nere. 
 
Har verkligen aptråkigt här nu ju.
Känns som att jag lika gärna kan gå och sova, vilket jag skulle ha gjort om jag inte väntade besök, dock så är det typ 45 minuter kvar innan besöket kommer så känns ju inte så super kul att behöva sitta och vänta, men tur är väl att människan lovat att köpa med två redbull och även ciggaretter, för tro mig: Det kommer behövas med tanke på allt vi kommer vilja diskutera inatt.
 
Pussisar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: