Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Min kväll :)

Kategori: Mammalivet

Kvällen har bestått utav.
Bad i en och en halv timme.
Pratat med Sanna om helgen.
Kolla Beck lite halvt.
Pratat med bästis i telefon.
 
Och just nu sitter jag och pratar med Mr.Förälskelse på facebook-chatten.
Visst nu är han väl inte Mr.Förälskelse längre, men eftersom ni är några som vet vem han är så är det bättre att fortfarande kalla honom för samma Mr. i bloggen. 
Så jag inte komplicerar saker för er. :)
 
Vi har ju inte pratat på hur länge som helst, så ganska roligt att få en catch up med han.
Är dock ganska blyg, vet inte riktigt vad jag ska skriva tyvärr.
Han är ju fortfarande så jävla snygg (i mina ögon)
Dessutom är det ju bara ett plus att han är grymt snäll och har så mycket med respekt för människor.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: