Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

MIN JÄVLA TÅ :/

Kategori: Mammalivet

Sitter just nu hemma och smsar med en viss person.
Är ganska jobbigt att smsa med den personen just nu, inte för att den människan är jobbig utan för att hela situationen är så komplicerad och svår och det värsta är inte att jag bara sårar mig själv.
Men vi smsar iallafall och så får vi se sen.
 
Lilja's pappa hade fixat kurdisk mat till mig. (JAG BAD HONOM)
Så nu har jag en låda full med ris, kommer ta en vecka att äta upp och dessutom lite kurdisk soppa.
Kommer ju dö, jag älskar ju arabiskt, turkiskt, kurdiskt, grekiskt, persisk mat.
Jo men visst sörru! :)
 
Ska väl gå och rengöra min tå nu och försöka få smärtan försvinna. 
Gick in i en stol i Fredags och så började tån blöda som in i helvete, jag märkte inte ens att tån blödde utan det var Mr.I som reagerade på det och då försökte jag rengöra och sätta plåster på men det var alldeles för mycket blod och sådär, så nu måste jag försöka fixa så det blir bra.
Smärtan är inget att leka med.
 
 
Det var så här min tå såg ut igår när jag åkte mot båten.
Inte det fräschaste eller trevligaste.
Men smärtan är fan värre än en bild.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: