Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

MASSVIS MED INLÄGG!

Kategori: Mammalivet

Har verkligen sjukt tråkigt medans jag väntar på mitt besök.
Vill ju typ bara att människan kommer nu så jag kan få prata av mig lite.
Men neeeeeej, det ska ju ta hundra år.
Ska iallafall plocka lite här och tänkte även diska den lilla disk som finns.
Så jag har någonting att göra medans jag väntar.
 
Vad har ni för planer för helgen?
Själv har jag planerat att spendera hela helgen med bästaste vännen och dessutom spela lite minigolf med Pappa och så även kanske även spendera mera tid med besöket som kommer hit.
Vi får se hur vi allting blir idag, vi lär ju behöva diskutera i flera timmar.
Vi skildes ju inte direkt som vänner men har fått upp kontakten igen nu.
Men vill ju lägga gammalt groll bakom mig, innan jag startar om på nytt.
 
Vet en som kommer bi glad av att jag uppdaterar så mycket.
Då har ju hon någonting att läsa under hela kvällen.
Hon är väl den ända som kommer följa min blogg intensivt inatt också eftersom hon vet att det kanske kommer upp en liten överraskning här i, haha.
Eller överraskning är väl att ta i, men men..
 
Nej, nu ska jag röka en cigg och sen diska.
Jag lovar er att det kommer mer inlägg!

Kommentarer

  • Therese säger:

    Haha jag jag lskar när du skriver många inlägg! :)
    Har jag haft något att läsa hela morgonen!

    2012-09-14 | 08:16:20
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här: