Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Marmaris-talk.

Kategori: Mammalivet

Smsade med Elin tidigare idag och som det ser ut nu så verkar det bli så att jag, Lilja och min Mamma åker till Marmaris i Maj i en vecka för att umgås lite med folket där.
Sen så åker jag tillbaka en eller två veckor i Augusti och bara får leva livet!
Skulle verkligen vilja åka dit, fick ju liksom inget avslut med den staden när jag åkte därifrån sist, jag åkte ju och sa till mig själv att jag skulle tillbaka redan någon vecka efter.
Så känns liksom som att jag måste dit för att se om känslorna för det stället kommer svalna.
Vi får helt enkelt se om det blir så som jag vill & att det går att boka så som vi vill.
 
Vill ju åka dit, men är ändå ganska rädd för att åka dit igen.
Inte för att någon kan göra mig illa förrut jag själv.
Men är rädd för att känslorna som sitter inom mig kommer bli starkare för att jag saknat stället så hårt, och då menar jag stället & inte någon karl.
Vill inte ha någon karl därifrån.
Klarar mig utan dom efter det att min hjärna och hjärta blev skadad i cirka 3 år, efter Fecri.
Vill liksom inte bli så sårad en gång till, vill inte känna det jag kände då.
 
Saknar Marmaris något enormt och vill verkligen dit.
Så håll tummarna för mig nu att det blir som JAG vill för en gång skull och att jag kommer iväg och kan njuta lite av annan kultur, land, sol, strand, goda drinkar och lite ögongodis kanske (A)
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vad hände i marmaris?

    2012-09-24 | 23:44:19

Kommentera inlägget här: